Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~czarnyy | użytkownik

imię i nazwiskoArtur adresTychy zarejestrowany16.09.2006 @11:48:02 ostatnio na stronie23.11.2015 @22:43:04



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.bieszyk.pl OnetSkypeczarny9370 Gadu-Gadu1683506
digarty103 komentarze56 posty na forum0

komputer / sprzęt
duzo roznego

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+Piperyna    24.02.2010 @22:23:14

~Piperyna 31.01.2010 @22:48:21
~Piperyna 23.07.2009 @13:08:49
~Piperyna 18.12.2008 @10:01:52 Edytuj Usuń
ladnie na profilowym
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


+Piperyna    31.01.2010 @22:48:21

~Piperyna 23.07.2009 @13:08:49
~Piperyna 18.12.2008 @10:01:52 Edytuj Usuń
ladnie na profilowym
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


~necianeta89    14.01.2010 @23:20:57
:P
~setka1    12.12.2009 @13:51:20
dzięki za obserwacje... czymże sobie zasłużyłam?
aaah ja u Ciebie już byłam kiedyś...
ostatnio edytowane: 2009-12-12 13:53:52
~dejzi9    15.11.2009 @18:22:09
dzięki za pomoc
pozdrawiam ;]
~beata812    09.09.2009 @20:59:31
oO sam sobie dziergasz skarpety? o kurcze.
+Piperyna    23.07.2009 @13:08:49

~Piperyna 18.12.2008 @10:01:52 Edytuj Usuń
ladnie na profilowym
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


~KamilJakubJamroziak    23.07.2009 @11:26:26
_______
are you watching closely?
~Infinite91    23.05.2009 @17:26:06
także pozdrawiam. i dziękuje za obserwacje
~wiszko1    14.05.2009 @09:24:49
dzieki pozdrawiam
_______
zapraszam do mnie
~yoshe    13.04.2009 @15:31:38
moze kiedys pojade i odwiedze okolice :D
~yoshe    13.04.2009 @12:43:35
hehe. a gdzie? :D
a jak mam zrozumiec te 3 ... ?
~minikaz    29.03.2009 @10:58:55
naprawdę nie widzisz tego..?
_______
Przestańcie nazywać błędem to, co jest przeciwieństwem waszej prawdy, a prawdą to, co jest przeciwieństwem błędu.
Antoine de Saint-Exupéry

~jacekplacek2000    19.01.2009 @11:57:56
siemanko Czarnuszku
~bmwmaniac    13.01.2009 @00:22:05
byłem prawie blisko
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~Mychona    11.01.2009 @14:23:43
Witam Artur :D
~nenaaa    03.01.2009 @10:50:59
witam ciekawe fotki w galerii, pozwolę sobie zaglądać tutaj
pozdrawiam
_______
...Oh my life is changing everyday every possible way
though my dreams, it's never quite as it seems.....

+Piperyna    18.12.2008 @10:01:52
ladnie na profilowym
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt